| | | ||||
| | ![]() | ![]() | | | |
| | | ||||
| | | ||||
| | #171 (permalink) |
| Psp Fan |
Hehe.... Nederlander... duh.... ben geen Belg neej... of Flaming zoals je ze ook zou noemen denk ik... Ik ben engels grotendeels ook gewend, en ja, de nederlandse vertaling in films en boeken zuigt echt, helemaal als het flaams is, no offens aan Belgen, maar ik vindt flaams een slecht aftreksel van de Nederlandse taal..... Met die zachte G en zo..... Waar in Nederland wonen jullie als mag vragen, ik zelf woon in Emmen (Drenthe), ben geboren in Den-Haag.... Ps. niet dat uitmaakt waar je woont, vroeg me gewoon af, je hoeft niet te antwoorden natuurlijk, als je liever niet laat weten, dan begrijp ik dat ook best.... ^^
__________________ |
| | |
| | #172 (permalink) |
| Ultimate Hokage Join Date: Sep 2011
|
mja snap wat je bedoelt maar vind aan de andere kant vlaams juist weer erg grappig ik denk dat beide talen zo hun zwakkere en sterkere punten hebben ofzo oh oke ik woon in rotterdam
__________________ ![]() kaizoku ou ni ore wa naru=D |
| | |
| | #173 (permalink) | |
| Psp Fan | Quote:
Oh okay... cool...
__________________ | |
| | |
| | #174 (permalink) |
| TamaRisk |
vind vlaams wel leuk, maar dat zou komen omdat ik toen ik opgroeide meestal op de belgische televisie keek. is ook erg grappig als je bv flikken brugge bekijkt op nederland 1 met ondertiteling, maar ook baantjer met de vlaamse subs. kom uit koudekerke (zeeland)
__________________ ![]() Set made by the wonderful Dany-chan |
| | |
| | #175 (permalink) |
| Psp Fan |
Hehe, ja, voor ieder zijn eigen ding..... Ik vindt vlaams niet een mooi dialect of is het een taal? Alhoewel ik Nederlands zo wie zo niet echt een mooie taal vindt als ik eerlijk ben, ik weet dat ik een Nederlander ben en dit dus mijn moeder taal is zogezegd, maar ik vindt zelf Engels een veel betere taal.... Maar dit is mijn mening hierover... wil niet zeggen dat het een feit is dat Engels de betere taal is, want dat hoeft niet waar te zijn.... ^^
__________________ |
| | |
![]() |
| Tags |
| dutch, holland, nederland, nederlands |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| |