| | | ||||
| | ![]() | ![]() | | | |
| | | ||||
| | | ||||
| | #21 (permalink) | ||
| Interrupted by Fireworks | Quote:
Ikke sant D: Samme her. Bare det at anime er mer på menyen minn nå. Kom akkurat hjem fra job. <sigh> Jeg er så sliten
__________________ 愛平手打ち::愛の鞭 Quote:
| ||
| | |
| | #23 (permalink) | ||
Det skjønner jeg godt
| ||
| | |
| | #24 (permalink) |
| Psp Fan |
Det har vært mitt favorittband i nesten ti år, men jeg syns det nye blir en helt annen retning. Min favoritt tror jeg må bli From the Inside^^ Gleder meg til det er ordentlig sommerferie så man kan gå og nyte den fine norske solen. *krysser fingrene for fint vær i år*
__________________ |
| | |
| | #25 (permalink) | ||
For å bli helt erlig må jeg si at det er litt for varmt. Det steker, jeg svetter. Både inne og ute. Selvfølgelig kommer det da ann på hvor i Norge du befinner deg.
| ||
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Interrupted by Fireworks |
Vel du kan finne så og si alle sangene som di har på youtube. Ja det var veldig varmt her i Oslo. Men nå i det siste har det kjølt seg ned xD Også regnet litt.
| |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Interrupted by Fireworks |
Ikke sant? Jeg gjør det fordi jeg liker Engelsk mer og di fleste på AC skriver på Engelsk. Men denne språk klubben eller hva du vil kalle det, er ment for å skrive på Norsk. Så ja. <:
| |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Umagon's Pony |
Umm hello? I don't speak Norwegian, but I know Swedish, so may I join you? Ursäkta? Jag talar inte Norska, men förstår/talar Svenska, så kan jag vara med er?
__________________ ![]() "No matter how carefully you choose your words, they'll always end up being twisted by others" |
| | |
![]() |
| Tags |
| kingdom of norway, no war, no way |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| |